PROMOCJA KULTURY – SZTUKA POPRZEZ ZABAWĘ

PROMOCJA KULTURY – SZTUKA POPRZEZ ZABAWĘ

Naszą ofertę kierujemy również do instytucji kultury – takich jak muzea, teatry, opery i filharmonie – którym pomagamy budzić ciekawość do sztuki.
Jak? Naszym sposobem! 

Pisali o nas:

PULS BIZESU GAMESCAPE
PULS BIZESU GAMESCAPE
PULS BIZESU GAMESCAPE

PROMUJ KULTURĘ INNOWACYJNIE!
Z POMYSŁEM, ZABAWĄ I NOWYMI TECHNOLOGAMI

Pokażemy Ci jak – oto przykłady naszych realizacji:

Filharmonia Escape Room

gra była tak ciepło przyjęta, że została kilkukrotnie ponowiona! A z eventu PR-owego stała się dochodowym przedsięwzięciem!

Promocja kultury w grze

„Galeria Marzeń – zagraj w sztukę!” zrealizowanej w ramach projektu Narodowego Centrum Kultury i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Strona osiągnęła ponad 6000 unikalnych odsłon w ciągu miesiąca!

Edukacyjna gra miejska dla dzieci w Dobczycach

której zadaniem było zgłębienie wiedzy na temat pięknego miasta Dobczyce i zapoznanie dzieci z lokalnymi bohaterami – słowami Dyrekcji Szkoły: „Państwa atrakcja to najlepsza niekonwencjonalna lekcja historii, matematyki, języka polskiego i wychowania fizycznego, która na długo pozostanie w pamięci naszych małych uczestników.”

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

PROMOCJA KULTURY I SZTUKI POPRZEZ GRY I ZAGADKI – EFEKTY

z

świetny PR

(Public Relations z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem) – gry mają bardzo duży potencjał w zakresie działań promocyjnych: współtworząc świetną reklamę szeptaną i budując pozytywny PR. Np. o grze jaką przygotowaliśmy dla Filharmonii Krakowskiej pojawiły się liczne wzmianki w mediach: wywiad w Off Radio Kraków oraz Radio Pogoda. Felietony ukazały się w Dzienniku Polskim, Gazecie Krakowskiej oraz w Onet Kultura.

dotarcie do szerszej grupy odbiorców, w tym dzieci i młodzieży

Do młodszej publiki dużo łatwiej jest przemówić za pomocą gier, ale nie tylko – wg statystyk w różnych grach bierze udział codziennie ok. 16,6 mln Polaków w wieku 15-55 lat!

rozszerzenie oferty o zwiedzanie z wykorzystaniem gier

i wciągających zagadek, które opowiedzą historie, zdradzają ciekawostki i zaintrygują. A w dodatku gra będzie praktycznie samoobsługowa, czyli nie wymagająca większego zaangażowania ze strony Państwa Zespołu

zwiększenie przychodów i poszerzenie grona turystów

m. in. o: fanów rozrywki typu escape room, rodziny z dziećmi (wiemy, że gry robią wrażenie - na dużych i małych), szkoły (wycieczki szkolne), a może nawet firmy (eventy integracyjne)

w

przyciągnięcie turystów zagranicznych

udostępniając grę również w języku angielskim

}

dodanie elementów sympatycznej (g)rywalizacji między odwiedzającymi

którzy zdecydują się wziąć udział w zwiedzaniu z grą, a ranking drużyn to świetny materiał do wykorzystania w mediach społecznościowych i zainteresowania jeszcze większej rzeszy fanów gier i zagadek!

POROZMAWIAJMY!

tel. 789 315 401 hello@escapecity.pl

PROMOCJA MUZEUM NA TRZY SPOSOBY:

Możemy zaproponować kilka opcji wykorzystania gier typu escape room w instytucjach kultury:

1. Jednorazowy lub cykliczny event (jak np. Noc Muzeów).

Np. Filharmonia Escape Room okazała się wielkim sukcesem nie tylko dla melomanów, ale również dla entuzjastów pokoi zagadek. Wejściówki wysprzedały się tak szybko, że organizatorzy zdecydowali się na dodanie kolejnych terminów, które również szybko rozeszły się wśród miłośników zagadek.

2. Stała oferta

– do obecnie sprzedawanych biletów, dodają Państwo na stałe droższe bilety z opcją zwiedzania z graniem

3. Edukacyjna gra online

może być dostępna bezpłatnie i służyć celom promocyjnym lub płatnie i przynosić dodatkowe dochody (w grze będą mogli wziąć udział zainteresowani z całej Polski, a nawet zagraniczni turyści (wystarczy, że udostępnimy grę również w języku angielskim). Zapraszamy do zapoznania się z naszym listem intencyjnym, dotyczącym zaproszenia do współpracy przy rozpowszechnianiu kultury online.

LIST INTENCYJNY – ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY - rozwiń

Szanowni Państwo!

Zwracamy się do Państwa z propozycją wykonania edukacyjnej gry online na temat Państwa Instytucji. W dobie pandemii i zakazu stacjonarnej działalności, opracowaliśmy metodę na przeniesienie naszych usług do świata wirtualnego. Dzięki temu mogliśmy kontynuować obsługę naszych dotychczasowych klientów, jak również pozyskać nowych. Pomyśleliśmy, że nasza koncepcja może również wspomóc Państwa w dotarciu do szerszego grona klientów nawet w tych trudnych czasach.

Przyświecającą nam ideą jest wykorzystanie mechanizmu grywalizacji do spopularyzowania wiedzy i pokazania obiektu od najlepszej strony. Gra zapewni nie tylko zabawę i związane z nią emocje, ale również solidną dawkę wiedzy i ciekawostek. Zaletą tego typu rozwiązania jest także jego skalowalność (mogą Państwo dotrzeć do klientów z całej Polski, a nawet do turystów zagranicznych, udostępniając grę również w języku angielskim). Gra może pozostać stałym elementem Państwa oferty, bez względu na sytuację epidemiologiczną (wg statystyk w różnych grach bierze udział codziennie ok. 16,6 mln Polaków w wieku 15-55 lat). Ma też duży potencjał w zakresie działań promocyjnych: współtworząc świetną reklamę szeptaną i budując pozytywny PR.

W ramach tworzenia gry, wykonamy panoramy 360˚ Państwa obiektu (wybrane przez Państwa miejsca), a następnie skomponujemy dopasowane zagadki. Dzięki temu klienci uczestniczący w grze będą odbywać „wirtualny spacer” po Państwa obiekcie, zdobywając jednocześnie ciekawą wiedzę.

Jesteśmy pionierem gier miejskich z rozszerzoną rzeczywistością, pokoi zagadek i gier online. Nasz doświadczony i kreatywny zespół już od ponad 11 lat w branży edutaiment wzmacnia relacje i edukuje. Zaufały nam firmy, instytucje, szkoły i organizacje pozarządowe (m. in. Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego, Filharmonia Krakowska im. Karola Szymanowskiego, Mimo Wszystko Fundacja Anny Dymnej, Siemacha, Kształtownia), realizowaliśmy projekt dla NCK i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do współpracy! Dla nas osobiście, możliwość współdziałania na rzecz kultury i sztuki, byłaby niezwykłą przyjemnością!

Macie Państwo inne pomysły?

Porozmawiajmy!

Razem możemy zrobić wiele dla rozpowszechnienia kultury!
UMÓWMY SIĘ NA KAWĘ!

JAK WYGLĄDA PROMOCJA KULTURY I SZTUKI Z ESCAPECITY?

l

Zamów dedykowany program

Nasz sposób to interaktywna gra pełna zagadek, idealnie pasująca do Twojej instytucji. Bawimy, ale i pokazujemy, uczymy, poszerzamy horyzonty. Gra jest tak zorganizowana, aby kłaść nacisk na edukację, a Ty masz wpływ na każdy jej element. Będzie jak chcesz!

Zrobimy to za Ciebie

Chroniczny brak czasu? Jasna sprawa. Właśnie dlatego na spotkaniach jesteśmy maksimum przygotowani, a inicjatywa i sumienność to nasze drugie imię. Znamy Twoje potrzeby i potrafimy im sprostać.

Bezpieczeństwo to nasz priorytet

Znamy Twoje obawy i mamy na nie gotowe rozwiązania. Projektujemy nasze gry od lat, koordynujemy je i dbamy o bezpieczeństwo – zarówno uczestników, jak i naszych sprzętów. Dzięki temu ryzyko jest minimalne, a Ty możesz odetchnąć.

Spotkajmy się

To nic nie kosztuje. Masz wątpliwości, czy escape games pasują do Twojej instytucji? Zobacz nasze case study z projektu Filharmonia Escape Room. I po prostu się z nami spotkaj – opowiemy o szczegółach i przedstawimy nasze pomysły. Co Ty na to?

Kim jesteśmy? Pracujemy na Twoje zaufanie

Escape City to kreatywny zespół, który w swojej pracy stawia na jakościową rozrywkę. Nasze gry miejskie i escape room to zabawy logiczne, pełne zagadek i łamigłówek. Chętnie przenosimy tę koncepcję dalej i mamy w tym doświadczenie – naszymi klientami są nie tylko osoby indywidualne i firmy, ale i obiekty turystyczne i kulturalne. Znamy się również na eventach!

Przejdźmy do praktyki. Jak wygląda nasza metoda?

Gra pełna zagadek rozgrywana jest w murach Twojej instytucji, a poszczególne wskazówki do jej ukończenia są wyświetlane na specjalnie do tego przystosowanych iPadach. Jest rywalizacja, jest zabawa, ale również solidna dawka wiedzy, która zaraża i otwiera horyzonty.
Szczegóły?

Dowody?

Już to robiliśmy.

Promocja Kultury

FILHARMONIA ESCAPE ROOM

Zobacz nasze case study z Filharmonii Krakowskiej.
Promocja Kultury

PODZIĘKOWANIE - FILHARMONIA ESCAPE ROOM

Pisali o nas…

(i mówili, że było ekstra!)

Mamy dla Ciebie coś znacznie więcej, niż marketingowe teksty – twarde dowody zadowolenia z naszej pracy. Zobacz recenzję naszych akcji w gazetach i referencje od klientów. A potem napisz dla nas swoją!
Promocja Kultury

RADIO KRAKÓW

PRZERWA NA KAWĘ?

A co powiesz na kawę ze szczyptą świetnej zabawy?

Zgarnij DARMOWY ESCAPE ROOM i BEZPŁATNY karnet na SIŁOWNIĘ UMYSŁOWĄ!

Coffee Break Escape – to zestaw idealny na ożywienie atmosfery w pracy podczas przerwy na kawę! UWAGA! Tylko dla osób o mocnych nerwach, gdyż historia dotyczy PORWANIA tego bezcennego napoju – KAWY! Przeprowadź śledztwo, rozszyfruj tajemniczą wiadomość i uwolnij kawę zanim wystygnie…

Pobierz, wydrukuj i porwij kawę już dziś!

Zaciekawiony?

Napisz, chętnie opowiemy więcej