Naszą ofertę kierujemy również do instytucji kultury – takich jak muzea, teatry, opery i filharmonie – którym pomagamy budzić ciekawość do sztuki.
Jak? Naszym sposobem!
Pokażemy Ci jak – oto przykłady naszych realizacji:
– gra była tak ciepło przyjęta, że została kilkukrotnie ponowiona! A z eventu PR-owego stała się dochodowym przedsięwzięciem!
„Galeria Marzeń – zagraj w sztukę!” zrealizowanej w ramach projektu Narodowego Centrum Kultury i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Strona osiągnęła ponad 6000 unikalnych odsłon w ciągu miesiąca!
której zadaniem było zgłębienie wiedzy na temat pięknego miasta Dobczyce i zapoznanie dzieci z lokalnymi bohaterami – słowami Dyrekcji Szkoły: „Państwa atrakcja to najlepsza niekonwencjonalna lekcja historii, matematyki, języka polskiego i wychowania fizycznego, która na długo pozostanie w pamięci naszych małych uczestników.”
(Public Relations z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem) – gry mają bardzo duży potencjał w zakresie działań promocyjnych: współtworząc świetną reklamę szeptaną i budując pozytywny PR. Np. o grze jaką przygotowaliśmy dla Filharmonii Krakowskiej pojawiły się liczne wzmianki w mediach: wywiad w Off Radio Kraków oraz Radio Pogoda. Felietony ukazały się w Dzienniku Polskim, Gazecie Krakowskiej oraz w Onet Kultura.
Do młodszej publiki dużo łatwiej jest przemówić za pomocą gier, ale nie tylko – wg statystyk w różnych grach bierze udział codziennie ok. 16,6 mln Polaków w wieku 15-55 lat!
i wciągających zagadek, które opowiedzą historie, zdradzają ciekawostki i zaintrygują. A w dodatku gra będzie praktycznie samoobsługowa, czyli nie wymagająca większego zaangażowania ze strony Państwa Zespołu
m. in. o: fanów rozrywki typu escape room, rodziny z dziećmi (wiemy, że gry robią wrażenie - na dużych i małych), szkoły (wycieczki szkolne), a może nawet firmy (eventy integracyjne)
udostępniając grę również w języku angielskim
którzy zdecydują się wziąć udział w zwiedzaniu z grą, a ranking drużyn to świetny materiał do wykorzystania w mediach społecznościowych i zainteresowania jeszcze większej rzeszy fanów gier i zagadek!
Możemy zaproponować kilka opcji wykorzystania gier typu escape room w instytucjach kultury:
Np. Filharmonia Escape Room okazała się wielkim sukcesem nie tylko dla melomanów, ale również dla entuzjastów pokoi zagadek. Wejściówki wysprzedały się tak szybko, że organizatorzy zdecydowali się na dodanie kolejnych terminów, które również szybko rozeszły się wśród miłośników zagadek.
– do obecnie sprzedawanych biletów, dodają Państwo na stałe droższe bilety z opcją zwiedzania z graniem
– może być dostępna bezpłatnie i służyć celom promocyjnym lub płatnie i przynosić dodatkowe dochody (w grze będą mogli wziąć udział zainteresowani z całej Polski, a nawet zagraniczni turyści (wystarczy, że udostępnimy grę również w języku angielskim). Zapraszamy do zapoznania się z naszym listem intencyjnym, dotyczącym zaproszenia do współpracy przy rozpowszechnianiu kultury online.
Szanowni Państwo!
Zwracamy się do Państwa z propozycją wykonania edukacyjnej gry online na temat Państwa Instytucji. W dobie pandemii i zakazu stacjonarnej działalności, opracowaliśmy metodę na przeniesienie naszych usług do świata wirtualnego. Dzięki temu mogliśmy kontynuować obsługę naszych dotychczasowych klientów, jak również pozyskać nowych. Pomyśleliśmy, że nasza koncepcja może również wspomóc Państwa w dotarciu do szerszego grona klientów nawet w tych trudnych czasach.
Przyświecającą nam ideą jest wykorzystanie mechanizmu grywalizacji do spopularyzowania wiedzy i pokazania obiektu od najlepszej strony. Gra zapewni nie tylko zabawę i związane z nią emocje, ale również solidną dawkę wiedzy i ciekawostek. Zaletą tego typu rozwiązania jest także jego skalowalność (mogą Państwo dotrzeć do klientów z całej Polski, a nawet do turystów zagranicznych, udostępniając grę również w języku angielskim). Gra może pozostać stałym elementem Państwa oferty, bez względu na sytuację epidemiologiczną (wg statystyk w różnych grach bierze udział codziennie ok. 16,6 mln Polaków w wieku 15-55 lat). Ma też duży potencjał w zakresie działań promocyjnych: współtworząc świetną reklamę szeptaną i budując pozytywny PR.
W ramach tworzenia gry, wykonamy panoramy 360˚ Państwa obiektu (wybrane przez Państwa miejsca), a następnie skomponujemy dopasowane zagadki. Dzięki temu klienci uczestniczący w grze będą odbywać „wirtualny spacer” po Państwa obiekcie, zdobywając jednocześnie ciekawą wiedzę.
Jesteśmy pionierem gier miejskich z rozszerzoną rzeczywistością, pokoi zagadek i gier online. Nasz doświadczony i kreatywny zespół już od ponad 11 lat w branży edutaiment wzmacnia relacje i edukuje. Zaufały nam firmy, instytucje, szkoły i organizacje pozarządowe (m. in. Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego, Filharmonia Krakowska im. Karola Szymanowskiego, Mimo Wszystko Fundacja Anny Dymnej, Siemacha, Kształtownia), realizowaliśmy projekt dla NCK i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do współpracy! Dla nas osobiście, możliwość współdziałania na rzecz kultury i sztuki, byłaby niezwykłą przyjemnością!
Razem możemy zrobić wiele dla rozpowszechnienia kultury!
UMÓWMY SIĘ NA KAWĘ!
To nic nie kosztuje. Masz wątpliwości, czy escape games pasują do Twojej instytucji? Zobacz nasze case study z projektu Filharmonia Escape Room. I po prostu się z nami spotkaj – opowiemy o szczegółach i przedstawimy nasze pomysły. Co Ty na to?
A co powiesz na kawę ze szczyptą świetnej zabawy?
Zgarnij DARMOWY ESCAPE ROOM i BEZPŁATNY karnet na SIŁOWNIĘ UMYSŁOWĄ!
Coffee Break Escape – to zestaw idealny na ożywienie atmosfery w pracy podczas przerwy na kawę! UWAGA! Tylko dla osób o mocnych nerwach, gdyż historia dotyczy PORWANIA tego bezcennego napoju – KAWY! Przeprowadź śledztwo, rozszyfruj tajemniczą wiadomość i uwolnij kawę zanim wystygnie…
Pobierz, wydrukuj i porwij kawę już dziś!